söndag, mars 08, 2009

Jan Emanuel ringde psykjouren i natt

Blivande riksdagsledamoten Jan Emanuel Johansson är hårt pressad. Strax före klockan halv tre i morse skrev han i sin blogg att han ringt psykjouren.

Jan Emanuel skriver:
“Kl är 02.25 och jag ligger vaken och mår sådär dåligt som bara Majakovski kan beskriva. Jag kommer på att jag måste ringa och prata med någon. Jag vill inte ringa och väcka någon polare eller familj. Jag tänker att det kanske är i lägen som denna man ska prova på att prata med ett proffs. Jag ringer 118118 och frågar efter psykjouren i Stockholm, dom kopplar. Jag hamnar hos telefonsvararen på Carema Care som säger åt mig att ringa imorgon. Carema Care är en av mina största konkurenter. Ödets ironi?”

Han fortsätter:
“Jag ångrar den där förbannade annonsen så det skär i kroppen. Onödig, olämplig och osmart. Jag skulle kunna hugga av ett finger för att ha den ogjord.
Jag ber inte om urtsäkt. Jag säger förlåt.”

Politikerbloggen » Ockerhyran: Jan Emanuel ringde psykjouren i natt

Inga kommentarer: